Κρατήσεις & πληρωμές

Οι απλοποιημένες κρατήσεις και πληρωμές σάς προσφέρουν μέγιστη απελευθέρωση. Εάν ζητάτε πρόσθετες οδηγίες, εδώ πρέπει να ξεκινήσετε.

Το τμήμα υποστήριξης πελατών μας προσπαθεί να ανταποκριθεί έγκαιρα και με ακρίβεια σε όλα τα εισερχόμενα αιτήματα πελατών μέσω email, συνομιλίας ή τηλεφώνου. Δυστυχώς, είναι πιθανό να εμφανιστούν κάποιες καθυστερήσεις σε περιόδους υψηλής περιόδου. Να είστε βέβαιοι ότι η ομάδα υποστήριξης πελατών μας δίνει προτεραιότητα στα αιτήματα των πελατών με τον κατάλληλο τρόπο ώστε να αντιμετωπίζονται έγκαιρα. Η περίοδος υψηλής περιόδου είναι από τις 15 Ιουνίου έως τις 20 Αυγούστου.

Ένας ή περισσότεροι από τους λόγους που αναφέρονται παρακάτω μπορεί να είναι υπεύθυνοι:

  • Το σύστημα δέχεται κρατήσεις μόνο έως και 1 ημέρα πριν την αναχώρηση (ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής)
  • Ο κύριος διακομιστής του isferry ενδέχεται να είναι εκτός λειτουργίας τη στιγμή της κράτησής σας. Δοκιμάστε ξανά μετά από 5 λεπτά
  • Το σύστημα ενδέχεται να υπερφορτωθεί κατά τη στιγμή της κράτησής σας. Δοκιμάστε ξανά μετά από λίγο
  • Επικοινωνήστε μαζί μας εάν εξακολουθείτε να μην είναι δυνατή η συνέχιση της κράτησης

Το isferry δεν στέλνει εισιτήρια ταχυδρομικά. Αντίθετα, μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας κράτησης, θα λάβετε μια επιβεβαίωση μέσω email που θα περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την κράτησή σας, όπως τους αριθμούς αναφοράς κράτησης και έναν σύνδεσμο προς τη σελίδα διαχείρισης κρατήσεων.

Αυτοί οι αριθμοί κράτησης είναι απαραίτητοι για το check-in και τη λήψη του πραγματικού εισιτηρίου επιβίβασής σας. Για το check-in έχετε δύο διαθέσιμες επιλογές. Είτε κάνετε check-in μέσω του διαδικτύου είτε στο λιμάνι αναχώρησης.

Σίγουρα. Εάν ναυτιλιακή εταιρία παρέχει μια ειδική τιμή αυτού του είδους, θα μπορείτε να δείτε τους μειωμένους ναύλους κατά τη διαδικασία κράτησης.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, θα δικαιούστε έκπτωση καθώς το σύστημα κρατήσεων του isferry έχει εφαρμόσει τις περισσότερες εκπτώσεις που προσφέρουν οι μεταφορείς.

Οι περισσότερες εκπτώσεις και ειδικές προσφορές συνδυάζονται και εφαρμόζονται αυτόματα κατά τη διαδικασία κράτησης. Απλώς φροντίστε να εισάγετε σωστά και έγκυρα προσωπικά δεδομένα όταν προχωρήσετε στην κράτηση.

Μεταβείτε στην ειδική σελίδα εκπτώσεων και προσφορών μας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με όλες τις πιθανές εκπτώσεις που μπορείτε να λάβετε!

Σίγουρα. Εάν η ναυτιλιακή εταιρία παρέχει τέτοιου είδους έκπτωση, θα μπορείτε να δείτε τις μειωμένες τιμές κατά τη διαδικασία κράτησης.

Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε διάφορους τρόπους πληρωμής.

  • Πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες: Visa, VPay, Visa Electron, MasterCard, Maestro, American Express (AMEX), Diners, Discover, JCB, Union Pay και πολλές ακόμη τοπικές μάρκες καρτών (συνεπώνυμες κάρτες)
  • Paypal: μπορείτε να προχωρήσετε στην πληρωμή σας με λογαριασμό PayPal ή χωρίς χρησιμοποιώντας απλώς την πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα σας μέσω PayPal
  • Τραπεζική μεταφορά: με την ολοκλήρωση της κράτησης, λαμβάνετε τα στοιχεία του τραπεζικού μας λογαριασμού για να πραγματοποιήσετε την πληρωμή. Μετά την οριστικοποίηση της πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα (πρέπει να δούμε το ποσό στον τραπεζικό μας λογαριασμό), θα επιβεβαιώσουμε την κράτησή σας
  • Άμεση χρέωση: Sofort

Καθώς είμαστε πιστοποιημένη εταιρεία PCI DSS και RapidSSL, σας διαβεβαιώνουμε ότι για όλες τις συναλλαγές, ακολουθούμε τους αυστηρούς κανονισμούς που τηρούνται από το διεθνώς αναγνωρισμένο επιχειρηματικό συμβούλιο.

Ανατρέξτε στις παρακάτω πληροφορίες για πληρωμές με πιστωτική, χρεωστική και προπληρωμένη κάρτα.

Τα στοιχεία της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας σας αποστέλλονται με ασφάλεια στο τραπεζικό ίδρυμα μέσω του πρωτοκόλλου SSL (Secure Socket Layer). Πριν αποσταλούν, οι πληροφορίες είναι κρυπτογραφημένες και κωδικοποιημένες και δεν θα αποκρυπτογραφηθούν πριν φτάσουν στο υπεύθυνο τραπεζικό ίδρυμα. Με αυτόν τον τρόπο, κανένα μη εξουσιοδοτημένο άτομο δεν μπορεί να έχει πρόσβαση στα προσωπικά σας στοιχεία. Το πρωτόκολλο SSL χρησιμοποιεί μια ασφαλή σύνδεση μεταξύ του προγράμματος περιήγησης στο διαδίκτυο και του διακομιστή διαδικτύου για την αποστολή των πληροφοριών της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας. Επιπλέον, τα δεδομένα σας είναι κρυπτογραφημένα, επομένως κανένα τρίτο μέρος δεν μπορεί να δει την καταχώρισή σας. Το SSL-Protocol δεν ασφαλίζει εφαρμογές ή έγγραφα, αλλά μόνο τη διαδρομή μεταξύ του διακομιστή και του ιστότοπου. Μέσω της χρήσης ενός πρωτοκόλλου SSL, ο κίνδυνος υποκλοπής δεδομένων στο διαδίκτυο μειώνεται σημαντικά.

Στο τελευταίο βήμα της διαδικασίας κράτησης (4ο βήμα κράτησης), επιλέξτε «Πληρωμή με πιστωτική κάρτα». Η πλήρης διαδικασία πληρωμής θα πραγματοποιηθεί με ασφάλεια στην πλατφόρμα μας χωρίς να ανακατευθύνουμε οποιαδήποτε στιγμή σε άλλη σελίδα. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της πληρωμής, θα λάβετε αυτόματα το σημείωμα επιβεβαίωσης πληρωμής.

Ανατρέξτε στις παρακάτω πληροφορίες για πληρωμές με PayPal.

Μπορείτε να κάνετε τις συναλλαγές πληρωμής σας εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια μέσω του συνηθισμένου χρηματοπιστωτικού ιδρύματός σας χρησιμοποιώντας το PayPal!

Για να πληρώσετε με PayPal, επιλέξτε την αντίστοιχη επιλογή στο τελευταίο βήμα της διαδικασίας κράτησης. Στη συνέχεια, η ιστοσελίδα μας θα εμφανίσει ένα αναδυόμενο παράθυρο για να προχωρήσετε με τον συνηθισμένο τρόπο PayPal! Καμία ανακατεύθυνση ή χρόνος αναμονής δεν θα σας εμποδίσει! Μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής, θα λάβετε αυτόματα το σημείωμα επιβεβαίωσης πληρωμής. Ο πελάτης πρέπει να πληρώσει πρόσθετες χρεώσεις PayPal που ενδέχεται να προκύψουν.

Ανατρέξτε στις παρακάτω πληροφορίες για πληρωμές μέσω τραπεζικής μεταφοράς.

Μπορείτε να αγοράσετε τα ακτοπλοϊκά εισιτήριά σας χωρίς να χρησιμοποιήσετε κάρτα, PayPal ή Sofort, αλλά απλά χρησιμοποιώντας την επιλογή Pay-&-Confirm τραπεζικής μεταφοράς!

Για πληρωμή με τραπεζικό έμβασμα, επιλέξτε την αντίστοιχη επιλογή στο τελευταίο βήμα της κράτησής σας. Θα εμφανιστεί ένα παράθυρο με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την τραπεζική μεταφορά. Ακολουθήστε όλα τα απαιτούμενα απλά βήματα που εξηγούνται για να ολοκληρώσετε την πληρωμή. Μπορείτε να εκτυπώσετε ή να σημειώσετε τις πληροφορίες σε αυτήν τη σελίδα και να προχωρήσετε στην πληρωμή του συνολικού ποσού στην τράπεζά σας εντός 48 ωρών.

Μην ξεχάσετε να δηλώσετε τον αριθμό κράτησης και το όνομα του αποστολέα κατά την πραγματοποίηση της τραπεζικής μεταφοράς. Εάν χρησιμοποιείτε e-banking ή τηλεφωνική τραπεζική, ο αριθμός κράτησης και το όνομα του αποστολέα είναι επίσης υποχρεωτικά. Ο πελάτης πρέπει να πληρώσει πρόσθετες τραπεζικές χρεώσεις που ενδέχεται να προκύψουν. Αφού λάβουμε την πληρωμή σας, θα σας στείλουμε την επιβεβαίωση κράτησης.

Είναι απαραίτητο να πραγματοποιήσετε την πληρωμή με τραπεζικό έμβασμα στον τραπεζικό λογαριασμό του ταξιδιωτικού γραφείου που είναι υπεύθυνο για την κράτησή σας!

Πώς να μας ενημερώσετε για την τραπεζική σας μεταφορά (απαραίτητο)

Πρέπει να μας ειδοποιήσετε αμέσως μετά την πραγματοποίηση της τραπεζικής μεταφοράς για να προχωρήσουμε στην κράτησή σας.

  1. Στην ιστοσελίδα μας, κάντε κλικ στο "Η κράτησή μου"
  2. Εισαγάγετε τη διεύθυνση email σας (την ίδια που χρησιμοποιήσατε για την κράτηση) και τον αριθμό αναφοράς της κράτησής σας
  3. Κάντε κλικ στο πεδίο "Εύρεση"
  4. Επιλέξτε "Επιβεβαίωση τραπεζικής μεταφοράς"
  5. Θα εμφανιστεί η φόρμα κράτησης
  6. Εισαγάγετε το όνομα της τράπεζας που χρησιμοποιήσατε για τη συναλλαγή και επιλέξτε την τράπεζα στην οποία έχει μεταφερθεί το συνολικό ποσό
  7. Εισαγάγετε την ημερομηνία της συναλλαγής
  8. Κάντε κλικ στο "Αποστολή" για να ολοκληρώσετε την ενέργεια
  9. Η επιβεβαίωση πληρωμής σας θα σταλεί σε εσάς και σε εμάς μέσω email

Πώς να λάβετε την επιβεβαίωσή σας

Θα κάνουμε την κράτηση για εσάς μόλις επιβεβαιώσουμε την πληρωμή σας. Θα λάβετε την επιβεβαίωση της κράτησής σας εντός 24 ωρών μέσω email. Σε περίπτωση που δεν λάβετε την επιβεβαίωσή σας εντός 48 ωρών, μπορείτε να εκτυπώσετε μόνοι σας την "Επιβεβαίωση" ως εξής:

  1. Στην ιστοσελίδα μας, κάντε κλικ στο "Η κράτησή μου"
  2. Εισαγάγετε τη διεύθυνση email σας (την ίδια που χρησιμοποιήσατε για την κράτηση) και τον αριθμό αναφοράς κράτησης
  3. Κάντε κλικ στο "Εύρεση"
  4. Επιλέξτε "Εκτύπωση επιβεβαίωσης"

Σημειώσεις

Εάν δεν έχετε λάβει την επιβεβαίωσή σας μετά την εκπνοή των 48 ωρών και για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορείτε να εκτυπώσετε την επιβεβαίωση κράτησης, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email.

Η πληρωμή ολόκληρου του ποσού για την κράτησή σας και η επιβεβαίωση μεταφοράς θα πρέπει να μας αποσταλεί το συντομότερο δυνατό για να εξασφαλίσουμε τις κρατήσεις σας.

Θα λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων εάν δεν μπορούμε να πραγματοποιήσουμε τις κρατήσεις σας λόγω ελλείψεων διαθεσιμότητας.

Εάν το σύστημα κρατήσεών μας δεν εμφανίζει την επιλογή τραπεζικής μεταφοράς, η περίοδος μέχρι την αναχώρηση είναι πολύ μικρή. Οι πληρωμές με τραπεζικό έμβασμα μπορούν να γίνουν μόνο έως και 10 ημέρες πριν την αναχώρηση. Σε αυτήν την περίπτωση, η πληρωμή πρέπει να γίνει με πιστωτική κάρτα, PayPal ή Sofort. Διαφορετικά, η ημερομηνία αναχώρησης πρέπει να αναβληθεί.

Ανατρέξτε στις παρακάτω πληροφορίες για πληρωμές με πάγια χρέωση.

Η πληρωμή μέσω soft είναι ένας άλλος βολικός τρόπος πληρωμής για την online κράτησή σας. Το Sofort είναι μια επιλογή πληρωμής με άμεση χρέωση. Πληρώνετε με ασφάλεια χρησιμοποιώντας τον ηλεκτρονικό τραπεζικό λογαριασμό σας!

Σας συνιστούμε να το κάνετε 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη αναχώρηση. Για αυτό, επικοινωνήστε με το γραφείο επιβίβασης/λιμάνι/check-in του μεταφορέα με τον οποίο ταξιδεύετε. Στην επιβεβαίωση κράτησης μπορείτε να βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας του γραφείου επιβίβασης/λιμάνι/check-in του ακτοπλοϊκού φορέα με τον οποίο ταξιδεύετε. Επιβεβαιώστε ξανά την ώρα αναχώρησης και το πλοίο που υποδεικνύεται στην κράτησή σας, καθώς οι μεταφορείς διατηρούν το δικαίωμα να αντικαταστήσουν το πλοίο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης (μηχανική βλάβη κ.λπ.).

Σε κάθε περίπτωση, επιμένουμε να παρέχουμε έναν έγκυρο αριθμό κινητού τηλεφώνου κατά την πραγματοποίηση της κράτησής σας μέσω του συστήματος κρατήσεων isferry στο οποίο είστε διαθέσιμοι, καθώς οι ακτοπλοϊκές εταιρείες μπορούν να προσπαθήσουν να επικοινωνήσουν μαζί σας εάν προκύψουν αλλαγές στο πρόγραμμα και στο πλοίο.

Αφού ολοκληρώσετε την κράτησή σας μέσω της ιστοσελίδας μας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης που θα περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως τους αριθμούς κράτησης και έναν σύνδεσμο προς τη σελίδα διαχείρισης κρατήσεων. Έτσι, είτε κάνετε την κράτησή σας online είτε τηλεφωνικά, είναι γρήγορη και εύκολη.

Η Anek Superfast Ferries και η Minoan Lines προσφέρουν την υπηρεσία κάμπινγκ στο πλοίο στις γραμμές Ανκόνα Ελλάδα, Βενετία Ελλάδα και Μπάρι Ελλάδα.

Έχετε το δικαίωμα να παραμείνετε μέσα και να χρησιμοποιήσετε τον κατασκηνωτή σας καθ' όλη τη διάρκεια της διέλευσης με το πλοίο, κάνοντας κράτηση για την υπηρεσία κάμπινγκ επί του σκάφους. Το όχημά σας είναι σταθμευμένο στον ανοιχτό χώρο του γκαράζ και παρέχεται πρόσβαση σε τροφοδοτικό 220V. Δεν απαιτείται επιπλέον στέγαση και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλους τους κοινόχρηστους χώρους του πλοίου. Αυτή η υπηρεσία είναι διαθέσιμη από την 1η Απριλίου έως τις 31 Οκτωβρίου και μπορείτε να κάνετε κράτηση online μέσω isferry από τον Νοέμβριο κάθε έτους.

Υπάρχει μια δεύτερη υπηρεσία κάμπινγκ στο πλοίο που ονομάζεται camping all-inclusive. Με αυτήν την επιλογή, λαμβάνετε μια καμπίνα στην τιμή της διέλευσης στο κατάστρωμα συν την τιμή του οχήματος και 20% έκπτωση σε όλα τα γεύματα και τα ποτά στο πλοίο. Το όχημά σας είναι σταθμευμένο σε κλειστό γκαράζ και η πρόσβαση σε αυτόν απαγορεύεται καθ' όλη τη διάρκεια της διέλευσης του πλοίου. Παρέχεται τροφοδοτικό 220 V. Αυτή η υπηρεσία είναι διαθέσιμη και με δυνατότητα κράτησης όλο το χρόνο.

Για πιο λεπτομερείς πληροφορίες, μεταβείτε στις ειδικές σελίδες του κάμπινγκ στο πλοίο.

Το isferry προσφέρει στους πελάτες της έναν καινοτόμο και απλό τρόπο εμφάνισης των επιβεβαιώσεων κράτησής τους στο διαδίκτυο και ακύρωσης, εκτύπωσης και λήψης τους.

Το σύστημα κρατήσεων «easy-way» της isferry επιτρέπει τις ακριβείς κρατήσεις και την άμεση εκτύπωση της επιβεβαίωσης κράτησης για να παρέχει στους πελάτες μια φθηνή, απλή και γρήγορη εξυπηρέτηση σε πλήρως ηλεκτρονική μορφή! Οι πελάτες μπορούν να διαχειριστούν τις κρατήσεις τους online μέσω της σελίδας του λογαριασμού μου και να εκτυπώσουν και να κατεβάσουν το προπληρωμένο ηλεκτρονικό ακτοπλοϊκό εισιτήριο.

Το σύστημα κρατήσεων «easy-way» απλοποιεί την αγορά του ακτοπλοϊκού εισιτηρίου σας εφαρμόζοντας την ίδια μέθοδο που χρησιμοποιούν οι αεροπορικές εταιρείες:

  1. Κράτηση και πληρωμή μέσω Διαδικτύου
  2. Ηλεκτρονική παραλαβή της επιβεβαίωσης κράτησης
  3. Check-in στο λιμάνι αναχώρησης
  4. Επιβίβαση

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας κράτησης, θα λάβετε μια επιβεβαίωση κράτησης μέσω email με τους εκδοθέντες αριθμούς αναφοράς κράτησης, βασικές λεπτομέρειες ταξιδιού και έναν σύνδεσμο προς τη σελίδα του λογαριασμού μου. Οι παρακάτω πληροφορίες θα είναι προσβάσιμες σε εσάς:

  • Αριθμοί αναφοράς κράτησης
  • Τα δρομολόγια και η διαμονή που έχετε κλείσει
  • Χάρτες και στοιχεία επικοινωνίας για το(τα) λιμενικό(α) γραφείο(α) για check-in και έκδοση κάρτας επιβίβασης, καθώς και για το(τα) λιμάνι(α) επιβίβασης για επιβίβαση
  • Λεπτομέρειες διαδικασίας επιβίβασης

Για να λάβετε την κάρτα επιβίβασής σας στο αντίστοιχο λιμενικό γραφείο, θα πρέπει να δηλώσετε τον αριθμό αναφοράς της κράτησής σας και να προσκομίσετε έγκυρη ταυτότητα ή κάρτα διαβατηρίου. Μεταβείτε στην ενότητα check-in και επιβίβαση στις συχνές ερωτήσεις μας για περισσότερες πληροφορίες.